مقالات سرمایشی

مقایسه چیلر هوا خنک موراکو با میدیا

مقایسه چیلر هوا خنک موراکو با میدیا

چیلرها از تجهیزات تهویه مطبوع هستند که خود انواع مختلفی دارند. چیلر هوا خنک یکی از چیلرهایی است که عملکرد آن براساس سیکل تراکمی _ تبخیری است. این دستگاه توسط برندهای مختلف و در ظرفیت های متنوع تولید و روانه بازار می شود. هر تولید کننده ای برای محصولات خود ویژگی هایی را درنظر گرفته است.

چیلر هوا خنک موراکو و میدیا دو نمونه از برندهای مطرح در این زمینه هستند. با مقایسه چیلر هوا خنک موراکو با میدیا می توانید بسته به نیاز خود یک سیستم مناسب را انتخاب کنید.

مقایسه چیلر هوا خنک موراکو با میدیا

آشنایی بیشتر با چیلر هوا خنک موراکو

چیلر هوا خنک از سیستم های با کیفیت بازار است که در ساختمان های مختلف مسکونی، اداری و تجاری قابل استفاده است. برای خنک کردن و پمپاژ آب سرد از این وسیله با کیفیت استفاده می شود. در ساخت آن از قطعات فنی با کیفیت استفاده شده است که کارایی دستگاه را بهبود و راندمان آن را افزایش داده است.

همچنین مصرف انرژی و برق آن نیز به صرفه است. در مناطق کم آب و خشک استفاده از این دستگاه پیشنهاد می شود. این دستگاه بدون نیاز به آب و از طریق جریان هوا سیال را سرد کرده و عملکرد خود را انجام می دهد.

 بر روی کندانسور این دستگاه چند فن قدرتمند وجود دارد. این فن ها جریان هوا را از میان لوله های کندانسور عبور داده و گرمای مبرد را کم و آن را خنک می کنند. این دستگاه بدون برج خنک کننده بوده و خنک کردن مبرد به وسیله فن های دمنده مخصوص و در کندانسور انجام می شود.

کمپرسورهای به کار رفته در چیلرهای موراکو از نوع اسکرال و اسکرو هستند. از نظر ظرفیت سرمایشی نیز متنوع بوده و در محیط هایی با متراژهای مختلف می توان از آن استفاده کرد. کندانسور این دستگاه از پره های آلومینیومی و لوله های مسی تشکیل شده است. مقاومت بالایی در برابر رطوبت و خوردگی داشته و مقرون به صرفه است. همچنین دوام و استحکام آن به دلیل استفاده از متریال مرغوب بالا است.

مزایای استفاده از چیلر هوا خنک موراکو

چیلر هوا خنک موراکو دارای مزیت های مختلفی است که باعث محبوبیت بالای آن شده است.  ضریب عملکردی آن بالا بوده و راندمان فوق العاده ای دارد. به واسطه استفاده از متریال مرغوب و درجه یک طول عمر زیادی دارد.

کمپرسور آن مقاومت خوبی داشته و کندانسور نیازی به پمپ ندارد. هزینه نگهداری این محصول کم بوده و ابعاد جمع و جوری دارد. دیگر مزیت این سیستم تنوع ظرفیت برودتی و امکان کنترل ظرفیت برودتی است.

آشنایی بیشتر با چیلر هوا خنک میدیا

برای مقایسه چیلر هوا خنک موراکو با میدیا بایستی با هر دوی این سیستم ها آشنا باشید. چیلر هوا خنک میدیا یکی از برندهای مطرح در بازار است که دارای کمپرسور اسکرو است. این سیستم در ظرفیت های متنوع موجود بوده و از سیستم های کم مصرف بازار محسوب می شود.

کندانسور این دستگاه از فین آلومینیومی و لوله های مسی تشکیل شده و دارای ضخامت مناسبی است. در شرایط آب و هوایی مختلف می توان از آن استفاده کرد. فن های به کار رفته در این سیستم از نوع اکسترنال برند دینامیتی و زیر آبیک است‌. این دستگاه دارای اینورتر بوده و به دلیل عایق های حرارتی در مسیر مکش کمپرسور راندمان آن بیشتر می شود.

مزایای چیلر هوا خنک میدیا

چیلر هوا خنک میدیا از مزیت های متعددی برخوردار است. آمپر استارت این دستگاه پایین بوده و قابلیت اتصال به سیستم کنترل هوشمند ساختمان را دارد. حین کارایی بالا مصرف انرژی پایینی داشته و در رده انرژی A++ قرار دارد. عملکرد کم صدایی داشته و مزاحمتی برای افراد ایجاد نمی کند.

بدنه دستگاه از جنس گالوانیزه بوده و مقاومت بالایی در برابر خوردگی، زنگ زدگی و رطوبت دارد.‌ نیاز به نگهداری و سرویس های زود نداشته و هزینه کمی از این بابت خواهد داشت. مجهز به سیستم کنترل ظرفیت با استفاده از شیر کشویی است. قیمت آن مقرون به صرفه است. مبرد آن از نوع R410a بوده و با محیط زیست سازگار است.‌

مقایسه چیلر هوا خنک موراکو با میدیا

مقایسه چیلر هوا خنک موراکو با میدیا از جهات مختلف

در اینجا چیلر هوا خنک‌ موراکو با میدیا را با هم مقایسه کرده و نتایج آن به شرح زیر است:

  • مقایسه از نظر کیفیت: هر دوی این برندها محصولات خود را با بهترین و مرغوب ترین متریال ساخته و روانه بازار می کنند‌. به همین دلیل طول عمر بالایی دارند.
  • مقایسه از نظر نوع کمپرسور: کمپرسور به کار رفته در سیستم های موراکو از نوع اسکرال و اسکرو است. اما در سیستم های میدیا از کمپرسور اسکرو استفاده شده است.‌
  • مقایسه از نظر ظرفیت: تنوع ظرفیتی هر دو سیستم بالا بوده و با توجه به محیط و شرایط مختلف می توان ظرفیت مناسب آن را انتخاب کرد.
  • مقایسه از نظر توان و راندمان: راندمان هر دو چیلر بالا بوده و در زمان کوتاهی عملکرد خوبی را ارائه می دهند.
  • مقایسه از نظر عملکرد: از نظر عملکرد باید گفت این نوع چیلر موراکو مناسب استفاده در شرایط منطقه ای کم آب و خشک است. اما از چیلر میدیا می توان در شرایط جغرافیایی مختلف استفاده کرد.
  • مقایسه از نظر مصرف انرژی: میتوان چیلر هوا خنک موراکو با میدیا را از نظر مصرف انرژی با یکدیگر مقایسه کرد. سیستم های موراکو مصرف برق پایینی داشته و هزینه های مصرفی آن نیز کم است. در مقابل چیلر میدیا به دلیل دارا بودن فناوری اینورتر مصرف انرژی خیلی کمی دارد. بنابراین مصرف انرژی در سیستم های میدیا نسبت به موراکو بسیار پایین است.‌

خرید چیلر هواخنک موراکو و میدیا

شما خریداران و کاربران گرامی برای خرید چیلر هواخنک موراکو و میدیا به صورت اینترنتی و انلاین می توانید از طریق این فروشگاه اقدام کنید. کارشناسان این مجموعه شما خریداران گرامی را در انتخاب بهتر یاری می کنند. تمامی دستگاه هایی که توسط این مجموعه عرضه می شوند، دارای گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر هستند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت افزایش فشار آب آبگرمکن دیواری در بازار با کارشناسان ما در تی ام تاسیسات از طریق شماره های زیر تماس بگیرید.

 1453    (بدون کد)

۱۴۰۰ ۸۶ ۸۸ – ۰۲۱

۰۰۰ ۳۶۱ ۵۸ – ۰۲۱

۱۱۱۱ ۳۶ ۵۸ – ۰۲۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *